HOME
FACULTY
About
Organization
Contact
STUDIES
Undergraduate studies
Master studies
Doctoral studies
TEACHING
Teaching staff
SCIENCE
Projects
Description
Obaveštenja
Rezultati
Materijali

Social Sciences 1

Study program:
Environmental engineering and safety engineering (I semester -BsC)
Mining Engineering (I semester -BsC)
Petroleum Engineering (I semester -BsC)
Name of subject: Social Sciences 1
Instructors:
Status: Compulsory
ECTS: 3
Prerequisites: Upisana prva godina Rudarskog odseka
Course Objectives:
Upoznavanje studenata prve godine svih modula Rudarskog odseka sa osnovama savremenog tržišnog načina poslovanja, marketingom, poslovnim komunikacijama i prezentacijama.
Learning Outcomes:
Rudarski inženjer-opšte obrazovan i upoznat sa osnovama tržišnog načina poslovanja
Content:
Teorijska nastava, Praktična nastava:
  1. Uvod , Marketing kao savremena filozofija rada preduzeća, Osnovne ideje marketingai putevi realiozacije (2 časa);
  2. Proizvodne orijentacije preduzeća Kritički odnos prema koncepciji marketinga (2 časa);
  3. Funkcije i procesi marketinga (2 časa);
  4. Osnovni pojmovi o tržištu, Analiza tržišta (2 časa);
  5. Segmenti tržišta, Lokalna, regionalna i svetska tržišta,Kolokvijum (2 časa);
  6. Istraživanje tržišta, (2 časa);
  7. Proizvodi-osnovni pojmovi, Svojstva proizvoda (2 časa);
  8. "Životni ciklusi" proizvoda, Tokovi produkata (2 časa);
  9. Usluge-osnovni pojmovi, Cene (2 časa);
  10. Prodaja i distribucija-osnovni pojmovi, neposredna-direktna prodaja, Indirektna prodaja (2 časa);
  11. Načini distribucije, Planiranje, Kolokvijum(2 časa);
  12. Konkurencija-karakteristika tržišnog načina poslvanja,Ocene sposobnosti konkurenata, dobre i loše strane konkurencije (2 časa);
  13. Osnovni pojmovi o poslovnim komunikacijama, Načini,alatii i postupci, Mesto uloga i značaj (2 časa);
  14. Odnosi sa javnošću, PR službe, osnivanjee, organizovanje funkcionisanje i značaj, Publicitet-neophodnost stvaranja javne pretstave,Teorija komunikacijau slučajevima prezentacije , (2 časa);
  15. Koraci u poslovnom prezentovanju , načini i postupci prezentovanja, poslovna pisma, e-mail, druga dokumenta, Kolokvijum (2 časa).
Suggested Reading List:
  1. Rocco Fedor,: Osnove tržišnog poslovanja, Informator, Zagreb, 1974
  2. Kotler Philip:Principles of Marketing, Prenticce Hall Inc.,1986
  3. Adižes Isak: Životni ciklusi preduzeća, Prometej, Novi Sad, 1994
  4. Ljubojević Čedomir: Marketing usluga, Fakultet za uslužni biznis, Novi Sad,2004
  5. Vest Kris: Istraživanje tržišta, CLIO, Beograd 2004
  6. Kodelupi Vani: Tržišne komunikacije, CLIO, Beograd 1995
Conduct of the Course:
Usmena predavanja, Interaktivni odnos predavač student, Multi-medijske prezentacije.
Fund hours:
Lectures Exercises Other forms of teaching Study research
2 0 0 0
Assessment:
Final Exam ECTS
30

Classwork Assessment ECTS
10
3 x 10
30
Additional Assessment Criteria:


Repository

  • Library
  • Publishing activities
  • Book store
  • Webmail Office365
  • Professorial Services
  • Student Services
  • Moodle
  • Micfosoft Azzure
  • EduRoam
  • RGF library service

Projects