Study program:
Economic Geology (VIII semester -MsC) |
Name of subject: Field Course /Work : Mineral Deposits and Testing Methods |
Instructors:
|
Status: Compulsory |
ECTS: 8 |
Prerequisites: - |
Course Objectives: Stručna praksa je neizostavan i veoma značajan deo nastave na departmanu za Ekonomsku geologiju. Favorizuje se jednodnevna terenska nastava u bližoj okolini, ali sa višestrukim aspektima učenja. Od naročitog značaja je terenska nastava koja se krajem školske godine obavlja po rudnicima i ležištima. Cilj stručne prakse je sticanje praktičnih osnova za rad na terenu, kao i dopuna teoretskog znanja sticanog tokom predavanja i vežbi. |
Learning Outcomes: Očekivani ishodi su osposobljavanje studenata za samostalni rad na terenu, kao i kompleksno sagledavanje stručnih problema (teoretske osnove, kabinetski i terenski rad). |
Content: Teorijska nastava, Praktična nastava:Vežbe, Drugi oblici nastave, Studijski istraživački rad
Izvođenja terenske nastave sastoji se od teoretskog uvoda u problematiku (2 časa dnevno) i samostalnog rada na terenu pod nadzorom nastavnika i saradnika (4 časa dnevno). S obzirom da stručna praksa obuhvata više predmeta, prvi deo odnosiće se na ležišta mineralnih sirovina, a drugi na metode istraživanja. Polazi se od upoznavanja studenata sa konkretnim ležištima na kojima se odvija stručna praksa, kao i opštim geološkim i metalogenetskim karakteristikama šireg područja. Od metoda primenjivaće se upoznavanje sa terenskim metodima izvođenja geoloških radova kao što su kartiranje i dokumentovanje rudnih izdanaka, uzimanje i preliminarna obrada uzoraka, kao i samostalni rad na terenu i kabinetu, to jest izrada elaborata terenske nastave. Po potrebi će se raditi i u odgovarajućim laboratorijama. Nakon obavljene terenske nastave studenti su obavezni da overe dnevnik terenske nastave i urađeni elaborat |
Suggested Reading List: |
Conduct of the Course: |
Fund hours:
Lectures |
Exercises |
Other forms of teaching |
Study research |
2 |
4 |
0 |
0 |
|
Assessment:
Classwork Assessment |
ECTS |
| 20 | | 20 |
|
Additional Assessment Criteria: |
|