Предмет |
Обавештења |
Резултати |
Материјали |
Предавачи: проф. др Дејан Ивезић, проф. др Марија Живковић |
||||||||||||
Студијски програм: Инжењерство заштите животне средине(IX семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 6 Статус: Изборни Инжењерство нафте и гаса(IX семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 6 Статус: Изборни Механизација у рударству (IX семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 6 Статус: Изборни Припрема минералних сировина (IX семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 6 Статус: Изборни Рударска мерења (IX семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 6 Статус: Изборни |
||||||||||||
Услов: - | ||||||||||||
Циљ предмета: Интердисциплинарни приступ технолошким и инжењерским проблемима везаним зе енергетику и одрживи развој. Упознавање студената са основним појмовима и дефиницијама везаних за енергетику и одрживи развој, принципима одрживог развоја. као и техничким, еколошким, економским, правним и друиштвеним аспектима одрживости. које представљају кључне чиниоце привредне, еколошке и социјалне равнотеже једног друштва. |
||||||||||||
Исход предмета: По успешно окончаном курсу студенти би требало да буду способни да: систематски анализирају проблеме везане за енергетику, одрживи развој, енергетску политику и планирање; стручно сагледавају и анализирају привредни и социјални развој, савремене технолошке промене, законитости глобализације, итд. Студент може да израчуна и анализира различите индикаторе одрживог развоја, као и да донесе одлуке везане за енергетско планирање. |
||||||||||||
Садржај предмета: Теоријска настава Практична настава |
||||||||||||
Литература:
|
||||||||||||
Метода извођења наставе: Теоријски наставни садржај излаже се методом “ex cathedra” уз подршку рачунарских презентација, други део предавања изводи се “case study ” методом, односно анализом карактеристичних случајева и примера који илуструју теоријски садржај. Семинарски рад је обавезан за све студенте. Семинарски рад обухвата припрему израде, презентацију и јавну одбрану семинарског рада, а кроз теме семинарских радова обрађује се целокупни теоретски садржај предмета. |
||||||||||||
Фонд:
|
||||||||||||
Оцена знања:
|
||||||||||||
Додатни услови оцењивања: - | ||||||||||||