Предавачи:
проф. др Петар Докмановић, проф. др Оливера Крунић, проф. др Дејан Миленић, проф. др Јана Штрбачки, проф. др Драгољуб Бајић, доц. др Ана Врањеш |
Студијски програм:
Хидрогеологија(I семестар -DOS) ЕСПБ бодови: 20 Статус: Изборни |
|
Услов: - |
Циљ предмета: Кандидат треба да овлада материјом и стекне одговарајућа знања из области истраживања одрживог коришћења минералних вода и геотермалне енергије |
Исход предмета: Овладавање методологијом истраживања минералних вода и геотермалне енергије у различитим хидрогеолошким условима |
Садржај предмета:
Теоријска настава Теоријска и пактична настава
У оквиру овог предмета кандидат ће развити знања из области истраживања и експлоатације минералних, термалних и термоминералних вода, као и могућности вишенаменског коришћења хидрогеотермалне енергије ниске и високе енталпије. Приликом истраживања кандидат ће се упознати са основним карактеристикама преко 250 појава и објеката термоминералних вода у Србији, као и могућностима коришћења геотермалне енергије попут загревања и климатизције стамбених и пословних простора, стакленика, пластеника и сл. |
Литература:
- Матић И., Вујасиновић С., Дангић А.., 2002: “Загађеност Дунава, наноса и приобалних подземних вода као последица успора ђердапске акумулације“, Рударско-геолошки факултет, Београд.
- Филиповић Б, 1994: Минералне воде, Пос. изд. РГФ, Београд.
- Стевановић, З., 1993: „Увод у научноистраживачки рад“, Рударско-геолошки факултет, Београд.
- Appelo C.A.J., Postma D., 2005.: „Geochemistry, groundwater and pollution “, A.A. Balkema Publishers, Leiden.
- Montgomery C.W., 1997: Fifth edition Environmental Geology, WCB McGraw-Hill.
- Димитријевић М., 1978: “Геолошко картирање“, Издавачко-информативни центар студената ИЦС, Београд.
|
Метода извођења наставе: Практичан рад, теренска настава |
Фонд:
Предавања |
Вежбе |
Други облици наставе |
Студијски истраживачки рад |
4 |
0 |
0 |
0 |
|
Оцена знања:
Завршни испит |
Поена |
Писмени испит | 50 | Усмени испит | 50 |
Предиспитне обавезе |
Поена |
|
Додатни услови оцењивања: - |
|