Предмет |
Обавештења |
Резултати |
Материјали |
Предавачи: |
||||||||||||||||
Студијски програм: Геологија модул (IX семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Обавезан Минералогија и кристалографија (VII семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Изборни Петрологија и геохемија (VII семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Изборни |
||||||||||||||||
Услов: Историјска геологија, Стратиграфија Србије | ||||||||||||||||
Циљ предмета: Упознавање са настанком и развојем мора Паратетиса за време неогена |
||||||||||||||||
Исход предмета: Способност препознавања и издвајања јединица неогена на простору Србије, као и могућност поређења са осталим деловима простора које је плавио море Паратетис. |
||||||||||||||||
Садржај предмета: Теоријска настава Историја и услови стварања Паратетиса; Стратиграфија моласних басена за време олигоцена у периалпским и перикарпатским областима; Стратиграфија доњег миоцена у западном и централном Паратетису; Тектонски услови и карактеристике, палеонтолошке особине и комуникација са Тетисом; Стратиграфија доњег миоцена источног дела Паратетиса, Дакијски басен, Црноморски и Каспијско-аралски басен; Тектоника, палеонтолошке и палеогеографске особине; Услови стварања Панонског басена, стратиграфија, тектоника, палеогеографија и палеонтолошке особине тог простора; Стратиграфија средњег миоцена западних и северних делова Паратетиса; Стратиграфија средњег миоцена централних делова Паратетиса; област Панонског басена транскарпатски мореуз, западни део Дакијског басена; Источни Паратетис у време средњег миоцена; Стратиграфија горњег миоцена централног и источног дела Паратетиса; Стратиграфија плиоцена Паратетиса, тектоника, палеогеографске и палеонтолошке особине Практична настава:Вежбе, Други облици наставе, Студијски истраживачки рад Вежбе прате предавања и изводе се у виду задатака који омогућавају да студент самосталним радом савлада предвиђени програм. Нарочито се пажња поклања краћим теренским радовима, који омогућавају студенту да се упозна са појединим типским локалностима и њиховим литолошким и палеонтолошким особинама. |
||||||||||||||||
Литература:
|
||||||||||||||||
Метода извођења наставе: Настава се извоводи у виду предавања и видео презентација материје,као и предавања на терну, ради бољег упознавања са јединицама на нашој територији. |
||||||||||||||||
Фонд:
|
||||||||||||||||
Оцена знања:
|
||||||||||||||||
Додатни услови оцењивања: | ||||||||||||||||