| Предмет |
| Обавештења |
| Резултати |
| Материјали |
|
Предавачи: |
||||||||||||||
|
Студијски програм: Палеонтологија (VIII семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 4 Статус: Обавезан |
||||||||||||||
| Услов: - | ||||||||||||||
|
Циљ предмета: Студент стиче знања о различитим срединама које су насељавали организми у геолошкој прошлости. Оспособљава се да интерпретира податке добијене палеонтолошком анализом флоре и фауне и да на основу њих закључује о палеоеколошким условима у време формирања седимента. |
||||||||||||||
|
Исход предмета: Кроз овај курс студент стиче знања о принципима и методама палеоеколошких истраживања. |
||||||||||||||
|
Садржај предмета: Теоријска настава Дефиниција и задаци; Методе палеоеколошких истраживања; Најважнији појмови и термини. Морска средина и њене карактеристике. Утицај морске средине на животињске заједнице; Утицај морских организама на средину; Миграције животиња у геолошкој прошлости; Дефиниција и задаци тафономије; Основе екологије биљака – дефиниција, предмет проучавања и основни појмови екологије и фитоекологије. Подела еколошких фактора; Начини на који биљке улазе у седиментну секвенцу; разлагање биљног материјала; Промене на биљном материјалу после његовог одлагања у депозициону средину; промене које настају услед дијагенезе; данашње депозиционе средине у којима настају слојеви са биљкама.Морфофункционална анализа; Методе анализа палеосредина и њихова реконструкција – прикупљање и обрада података; Интерпретација података (израда модела палеосредина). Практична настава:Вежбе, Други облици наставе, Студијски истраживачки рад Вежбе прате предавања и конципиране су као самосталан рад студената на конкретном материјалу и инструктивним примерима. |
||||||||||||||
Литература:
|
||||||||||||||
|
Метода извођења наставе: Предмет је базиран на савлађивању методологије палеоекологије, радом на конкретном материјалу и инструктивним примерима. |
||||||||||||||
Фонд:
|
||||||||||||||
Оцена знања:
|
||||||||||||||
| Додатни услови оцењивања: | ||||||||||||||