Предмет |
Обавештења |
Резултати |
Материјали |
Предавачи: |
||||||||||||||||
Студијски програм: Геотехника(I семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 2 Статус: Обавезан Геофизика(I семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 2 Статус: Обавезан Хидрогеологија(I семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 2 Статус: Обавезан |
||||||||||||||||
Услов: Нема | ||||||||||||||||
Циљ предмета: Сврха предмета је да се обезбеди континуитет учења енглеског језика и код студената развија комуникативну компетенцију на енглеском језику. На тај начин би се оспособљавали не само за коришћење научне и стручне литературе, како би током свог даљег професионалног напредовања могли да прате збивања у области којом се баве, већ и за контакте са иностраним партнерима, било да се ради о изворним говорницима или онима који се служе енглеским језиком као страним или допунским језиком. Ово налаже потребу посвећивања пажње даљем развијању свих језичких вештина (разумевања говора, говора, читања, писања и превођења). |
||||||||||||||||
Исход предмета: |
||||||||||||||||
Садржај предмета: Теоријска настава Увођење основних морфолошко-синтаксичких структура и вокабулара најчешће заступљених у језику ове струке на једноставнијим одабраним изворним текстовима, као и основних комуникативних функција у говору и писању. 1.Naming and Classifying, 2.Numbers and Symbols 3.Structures:Simple Present Tense, Present Perfect Tense 4.Compostion of Earth Layers 5.Structure: Passive Voice-Simple Present Tense,Present Perfect Tense 6. Fossils and Stratigraphy 7.Structure:Plural of Nouns 8.Structure:Comparison of Adjectives 9.Simple Past Tense-Past Continuous Tense 10.Continental Drift 11.Structures: "it " kao lažni subjekt (Introductory it) 12.Simple Past Tense, Past Perfect Tense,Active and Passive Voice 13.Agents of Chemical Weathering 14.Demonstrative Pronouns, Accusative with Infinitive 15.Joints and Faults Практична настава:Вежбе, Други облици наставе, Студијски истраживачки рад |
||||||||||||||||
Литература:
|
||||||||||||||||
Метода извођења наставе: Предавања, вежбања, консултације, електронски задаци Са целом групом, по мањим групама, у паровима, индивидуално |
||||||||||||||||
Фонд:
|
||||||||||||||||
Оцена знања:
|
||||||||||||||||
Додатни услови оцењивања: | ||||||||||||||||