Рударско инжењерство |
Инжењерство заштите животне средине |
Инжењерство нафте и гаса |
Геологија |
Хидрогеологија |
Геотехника |
Геофизика |
Регионална геологија |
Истраживање лежишта минералних сировина |
Рударско инжењерство |
Инжењерство заштите животне средине |
Инжењерство нафте и гаса |
Геологија |
Хидрогеологија |
Геотехника |
Геофизика |
Рударско инжењерство |
Инжењерство заштите животне средине и заштите на раду |
Инжењерство нафте и гаса |
Геологија |
Хидрогеологија |
Геотехника |
Геофизика |
Услови за упис
Циљеви студијског програма
» | образовање мастер геолога, компетентних за научно-стручни рад у оквиру историјско и динамичко геолошких, палеонтолошких, минералошких, петролошких, геохемијских, кристалограских и економско геолошких изучавања као дела основних геолошких истраживања; |
» | добијање јаке теоријске основе и високог нивоа практичне оспособљености из фундаменталних геолошких дисциплина; |
» | надградња стечених знања уже образовних дисциплинама из области историјске и динамичке геологије, минералогије, палеонтологије, петрологије, кристалографије, геохемије и економске геологије; |
» | стицање неопходне специфичне, интелектуалне и персоналне вештине, сагласно вештинама које се изучавају и стичу на другим универзитетским центрима у Европи и широм света; |
» | обезбеђивање знања неопходних за праћење научног развоја у областима геологије; |
» | оспособљавање студената за практичан рад; |
» | оспособљавање за тимски рад и презентовање резултата; |
» | развој критичког мишљења и закључивања; |
» | стицање навика за перманентно образовање и напредовање у области геологије. |
Даљи приступ
Професионални статус
» | разумеју и примене неопходна знања и вештине из геологије; |
» | примене знања из фундаменталних геолошких дисциплина; |
» | у потпуности одговоре постојећим и новим научним и истраживачким изазовима у области историјске и динамичке геологије, минералогије, палеонтологије, петрологије, кристалографије, геохемије и економске геологије; |
» | уочавају, формулишу и решавају научне и практичне проблеме; |
» | раде самостално или у тиму састављеном од стручњака различитих профила; |
» | имају професионалну и етичку одговорност и разумеју утицај изнетих података и закључака за даљи развој науке; |
» | унапређују своја знања и практичну оспособљеност у складу са развојем науке током целог живота. |
Модули