Рударско инжењерство |
Геологија |
Хидрогеологија |
Геотехника |
Рударско инжењерство |
Геологија |
Хидрогеологија |
Геотехника |
Рударско инжењерство |
Геологија |
Хидрогеологија |
Геофизика |
Програм се састоји из изборних студијских подручја односно предмета које студенти слободно бирају одмах по упису а везани су за ужа научна подручја научне области рударско инжењерство. Студијски програм рударско инжењерство се одликује јасном вертикалном проходношћу јер наведени програм представља директан континуитет програму који постоји на дипломским академским студијама рударског инжењерства. Програм студија јасно дефинише укупан број ЕСПБ предмета и студијског истраживачког рада, који се директно односе на реализацију докторске дисертације, као и број поена за саму докторску дисертацију. Студент може одабрати било коју комбинацију изборних предмета. Овај избор је предмет дискусије са ментором. Докторска дисертација је завршни део докторских студија. Свршени студент докторских студија рударског инжењерства добија звање доктор наука – рударско инжењерство, при чему су у додатку дипломе дефинисане одлике програма.
Докторске студије рударског инжењерства имају за циљ образовање кадрова који су способни за вођење научних истраживања високог квалитета и степена оригиналности, која ће допринети општем напредовању знања и дати допринос напретку у научној области рударског инжењерства. Студијски програм је усмерен на образовање доктора наука који ће у својој каријери вршити истраживања у областима експлоатације лежишта минералних сировина, технолошких процеса припреме минералних сировина, механизације и аутоматизације рударских машина и постројења, експлоатације нафте и гаса, енергетике, заштите животне средине и заштите на раду. Основни циљ образовног процеса на овим докторским студијама јесте да се, кроз изучавање изборних предмета и уз блиску сарадњу са ментором, студентима пружи свеобухватно и комплексно знање из одређене уже специјалности. Поред тога, код свршених студената се развија смисао за извођење научних истраживања мултидисциплинарног карактера, за квалитетну вербалну и писану комуникацију, самосталан приказ научних резултата, као и за успостављање и развијање међународне научне сарадње.